Informatie

Praktische info - Inschrijven

HOE GA JE TE WERK?

Er is één startdatum voor activiteiten van kleuters, leerlingen lager en secundair onderwijs. Dat is NIEUW. 
We starten de inschrijvingen op dinsdag 11 juni 2024 vanaf 16u30.

Inschrijven kan enkel online.

(Sommige inschrijvingen voor activiteiten van den AST of de Bibliotheek zullen voor dit komende schooljaar nog via een e-maillink of doorverwijzende link te reserveren zijn. Deze info vind je bij de activiteit vermeld. Geef deze partners nog wat inlooptijd om dit naar volgend schooljaar helemaal via deze website online te krijgen!)

Je moet je aanmelden (inloggen) om te kunnen reserveren. Hiervoor heb je een account nodig.

  • Goed nieuws voor de leerkrachten die reeds een account hadden op scholen.vondel.be, want al deze accounts werden geïmporteerd en werken ook op deze nieuwe site.
  • Ken je je wachtwoord niet meer? Geen probleem, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" functionaliteit op het inlogscherm. Je krijgt dan een e-mail waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen.
  • Heb je nog geen account? Geen probleem, gebruik dan de "account aanmaken" knop die je op het inlogscherm kan vinden. Je vult vervolgens je naam, e-mailadres en telefoonnummer in, selecteer je school en kies een wachtwoord. Eenmaal de account aangemaakt is, ben je direct ook ingelogd.

Kies de activiteit waarvoor je wenst te reserveren.

Maak je reservatie.  


DIT WEET JE BEST VOORAF

  1. Diegene die reserveert, is onze contactpersoon voor verdere communicatie. Laat bij voorkeur de verantwoordelijke leerkracht zelf inschrijven. Doet die dat niet, vermeld dan in het vrije veld naam en e-mailadres van die persoon.  
  2. Maak een eigen account aan.
  3. Kies vervolgens de activiteit waarvoor je graag reserveert. Klik op de link ‘reserveren’.
  4. Geef het aantal leerlingen op. Vul ook het aantal begeleiders in. Probeer het aantal leerlingen zo exact mogelijk op te geven. Indien je via de 'reserveren' knop wordt doorgelinkt naar een externe inschrijvingspagina, vul deze dan meteen zo correct mogelijk in.
  5. Beantwoord indien nodig bijkomende vragen bijv. voorkeurdag.
  6. Schrijf je graag nog voor een andere activiteit in? Ga terug naar ‘home’ en kies een volgende activiteit.
  7. Na je reservatie ontvang je een bevestigingsmail van je reservatie. Opgelet: dit is geen bevestiging dat je inschrijving succesvol verwerkt werd. Deze bevestiging krijgt jouw directie in de loop van september.

Bezorg ons jouw inschrijving ten laatste vrijdag 6 september 2024. Wie na deze datum nog een keuze wenst te maken, neemt best contact op met de verantwoordelijke scholenprogrammering.

 

OVEREENKOMST

Inschrijvingen zijn definitief na schriftelijke bevestiging door de organisatie. Jouw directie ontvangt uiterlijk in oktober een overzicht met de aanvaarde inschrijvingen. Vanaf dan maken wij contractuele afspraken met organisaties, verkoopbureaus, gidsen, gezelschappen… Hier zijn ook wij aan gebonden. Controleer daarom bij jouw inschrijving én bij de definitieve bevestiging goed of alle gegevens kloppen. Na ondertekening van het dubbel van deze bevestiging brengen we geen veranderingen meer aan. Vanaf dan gelden onze annuleringsvoorwaarden.

WEINIG BELANGSTELLING

Indien bij het afsluiten van de inschrijvingen blijkt dat er te weinig interesse is voor een activiteit, dan behoudt de organisatie zich het recht toe de ingeschreven groepen ofwel te verplaatsen naar een ander moment ofwel de activiteit te annuleren. Je wordt hiervan tijdig op de hoogte gebracht. 

KOSTPRIJS

De prijs per leerling/activiteit staat bij elke activiteit vermeld.

BETALEN

Voor activiteiten van den AST  krijgt de school een schuldvordering toegestuurd: je schrijft het bedrag over op rekeningnummer IBAN BE21 0689 3675 5703 - BIC GKCCBEBB van den AST vzw.

Voor activiteiten van de Bibliotheek Halle: De bibliotheek zal hiervoor contact opnemen.

Voor activiteiten van CC ’t Vondel krijgt de school een onkostennota toegestuurd: je schrijft het bedrag over op rekeningnummer IBAN BE17 0682 1468 9521 - BIC: GKCCBEBB van ’t Vondel vzw.

AFWEZIGEN

De prijzen zijn zeer krap berekend. Bij een verschil van meer dan 10% van het opgegeven aantal leerlingen, rekenen wij de overige gereserveerde plaatsen aan. Voor kleuters mag dit verschil niet meer dan 15% zijn.
Een klas die niet opdaagt op de activiteit, betaalt het volledige bedrag i.f.v. het ingeschreven aantal leerlingen.

ANNULATIE

door de school
Je school betaalt sowieso 50% van de voorziene inkomsten. Als je minder dan twee maand voor je bezoek annuleert, dan rekenen wij je het volledige bedrag aan. Hou bij jouw inschrijving rekening met verlofdagen, schoolreizen, pedagogische activiteiten…

door de organisatie
Gebeurt soms en buiten onze wil om. Wij laten jou dit zo snel mogelijk weten. De organisatie is niet aansprakelijk voor gemaakte kosten door de school.

door Corona/COVID 19
Overmacht door corona kan ingeroepen worden van zodra een maatregel opgelegd door de overheid een geplande activiteit en/of de aanwezigheid op een geplande activiteit verhindert. Er worden geen kosten aangerekend. 

VRAGEN - CONTACTPERSOON PER ORGANISATIE

Heb je vragen of wensen? Wil je graag wat meer informatie over een bepaalde activiteit? Raak je niet wijs uit het aanbod? Zoek je hulp bij je keuze, bij een voorbereiding of bij de inschrijvingen? Bel ons of stuur een mail!

den AST: Loes De Dobbeleer – loes.de.dobbeleer@halle.be – 02 365 97 78
Bibliotheek Halle: Marijke Rampelberg – marijke.rampelberg@halle.be – 02 365 98 66 
Cultuurcentrum ’t Vondel: Gudrun Pletinckx – gudrun.pletinckx@halle.be – 02 365 98 08